Mise

Vize

Porozumět skutečným potřebám klientů a pomáhat jim efektivně automatizovat firemní procesy a optimalizovat IT, to vše na principu oboustranně výhodných a dlouhodobých vztahů.

Stát se důvěryhodným a preferovaným partnerem jak pro zákazníky, tak pro zaměstnance. Pružně reagovat na změny poskytováním nadstandardních služeb dle nejmodernějších trendů.

Vedení společnosti

Aleš Klenka
CEO
ales.klenka@accelapps.cz

V accelapps, krom jiného, zodpovídá za řízení společnosti a obchodní procesy, je spoluautorem a garantem projektové metodiky a ucelené sady K2 Governance procesů.
Před více než 8 lety "přivedl" K2 do Čech, v roli technického specialisty i architekta se účastnil několika největších K2 projektů v Evropě a působil na pozici Regionálního ředitele přímo v K2.
Definoval naše principy a pravidla projektového řízení, standardy otevřenosti komunikace a přístupu ke klientům, čímž výrazně odlišil accelapps od konkurence.
Za K2 aplikacemi, které navrhuje a na jejichž vývoj dohlíží, vidí především smysl a užitek pro klienta, rovněž ale ucelený funkční celek, vystavěný na důvěryhodné platformě. Rád hledá nové cesty, rozvíjí realizační a konzultační tým a posouvá jejich hranice.
Snooker hraje lépe než Kamil a děti má dvě. :)

Kamil Juřík
CTO
kamil.jurik@accelapps.cz

V accelapps je hlavním technickým vizionářem, významou tváří společnosti, vede týmy konzultantů a podpory, garantuje profesionalitu dodávaných řešení.
U K2 aplikací jde rád přímo k cíli. Věří, že funkční prototyp umožní klientovi lépe definovat co chce, než sáhodlouhé analýzy.
Je nadšeným lektorem a spíkrem a dlouholetým držitelem prestižního ocenění Microsoft Most Valuable Professional v kategorii SharePoint.
V minulosti se věnoval návrhu a implementacím SharePoint farem a jejich auditům, SharePoint Online tenantům.
Nyní, krom řízení vývoje specifických K2 aplikací, stojí myšlenkově za řešeními jako je accelapps InSights či K2 App Framework.
Ve svém volném čase je mimo jiné gurmetem, hráčem snookeru a sci-fi fanouškem, od srpna 2011 i otcem prvorozené dcery Niny.

Vybrané milníky

Od roku 2017 navrhujeme a vytváříme aplikace podporující širokou škálu podnikových procesů, a to s pomocí platformy K2 a Microsoft produktů a technologií. Poskytujeme konzultace a podporu pro řešení založená na platformách Microsoft365 a Azure.
  • Založení společnosti

    Podzim 2017

    Po několika letech pečlivého zvažování rozhodli jsme se založit společnost accelapps.

  • První projekty

    Podzim 2017

    Přichází první projekty K2 i SharePoint, definujeme základní standardy, které dodnes následujeme.

  • K2 Reseller Parner

    Konec roku 2017

    accelapps se stává K2 Reseller Partner, bez diskuse nejrychleji schváleným partnerem v dějinách K2.

  • Definujeme standard K2 Governance

    Jaro 2018

    Své dlouholeté zkušenosti s K2 promítá Aleš s Kamilem v K2 Governance, zákazníkům tak přinášíme metodiku implementace a využití K2.

  • Otevření pobočky v Brně

    Léto 2018

    Otevíráme pobočku v Brně, kam se Kamil vrací z Prahy. Ukázalo se to jako skvělé rozhodnutí. Získáváme nové klienty na Moravě, pracujeme i na Slovensku.

  • Rosteme

    Podzim 2018

    Přijímáme nové kolegy, startujeme nové projekty. SharePoint a Office365 se stává nedílnou součástí našeho portfolia.

  • Startujeme zákaznickou podporu

    Začátek roku 2019

    Začínáme s poskytováním zákaznické podpory pro K2, SharePoint On-Premises i SharePoint Online. A jako obvykle, i toto téma děláme značně jinak než je zvykem.

  • SharePoint konference v Brně

    Duben 2019

    Spoluorganizujeme a přednášíme na SharePoint konferenci v Brně. Naše klíčové poselství vyjadřuje workshop s názvem "Potřebuje ještě někdo tradiční intranet?" Aneb Microsoft Teams v praxi.

  • Stěhujeme se

    Červen 2020

    Stěhujeme se do nových větších kanceláří v Brně na Víděňské ulici a moc si je užíváme.

  • accelapps InSights

    Leden 2021

    Uvádíme na trh cloudové monitoring řešení accelapps InSights a závádíme jej prvním klientům.

  • Covid a my

    Březen 2020 - dosud

    I přes vše, co se kolem nás děje, zachováváme běžný chod a fungování kanceláře a výkonu práce. Získáváme nové klienty a investujeme do vývoje nových řešení.

Naše hodnoty

Věříme, že bohatství má vznikat z práce. Že normální je pracovat, ne čerpat.
K našim zaměstnancům, což je kolektiv mužů a žen, se chováme uctivě a férově.
K našim klientům přistupujeme s upřímností a skutečným záměrem jim pomoci. Nelžeme.