Home > cz > Řešení > Support Solutions > accelapps: Server Support


accelapps Server Support

accelapps Server Support, to jsou služby servisní podpory a správy Vašich SharePoint a K2 prostředí, včetně online dostupných detailních technických informacích o běhu klíčových Windows Server služeb, SharePoint Server služeb, K2 služeb, celkovém stavu prostředí, zprávách v aplikačním a systémovém logu a klíčových ukazatelích výkonu, správě servisních ticketů, technických konzultací a přehledných reportů plnění servisních smluv, aneb Vaše SharePoint servery a K2 servery pod detailním technickým intenzivním dohledem, profesionální správou a pomocí.

Máte-li zájem o bližší informace k nabízeným službám a produktům, neváhejte nás kontaktovat e-mailem. Použít rovněž můžete formulář v zápatí této stránky nebo nám rovnou zavolejte na číslo 606 714 566.



K2 Server Support

Služby servisní podpory a správy Vašich K2 serverů. Online dohled a monitoring běhu klíčových Windows Server služeb, K2 služeb, sledování celkového stavu prostředí, monitoring zpráv v aplikačním a systémovém logu a klíčových ukazatelích výkonu, ale i revize běhu a nastavení služeb, instalace systémových a K2 aktualizací, provádění upgradů prostředí a migrací, ad-hoc technické konzultace, aneb Vaše K2 servery pod detailním technickým nepřetržitým dohledem.

Prostředí: On-Premises, Private Cloud

SharePoint Server Support

Služby servisní podpory a správy Vašich SharePoint serverů. Online dohled a monitoring běhu klíčových Windows Server služeb, SharePoint služeb, sledování celkového stavu prostředí, monitoring zpráv v aplikačním a systémovém logu a klíčových ukazatelích výkonu, ale i revize běhu a nastavení služeb, instalace systémových a SharePoint aktualizací, provádění upgradů prostředí a migrací, ad-hoc technické konzultace, aneb Vaše SharePoint servery pod detailním technickým nepřetržitým dohledem.

Prostředí: On-Premises, Private Cloud

accelapps InSights Server Monitoring

Jedinečné a bezpečné accelapps řešení pro dohled Vašich SharePoint a K2 serverů. Průběžně sbírané a online zpracovávané informace o dostupnosti a běhu klíčových Windows Server služeb, SharePoint Server služeb, K2 služeb, celkovém stavu prostředí, zprávách v aplikačním a systémovém logu a klíčových ukazatelích výkonu, aneb Vaše SharePoint servery a K2 servery pod detailním technickým intenzivním dohledem a profesionální správou

accelapps Customers ServiceDesk

Přehledná online správa a vedení support ticketů, přístup pro neomezený počet Vašich uživatelů, online reporting práce a přehledy čerpání předplacených hodin včetně jejich týdenních zasílaných reportů, bezplatná mobilní aplikace.

Service Contract Monthly Report

Detailní měsíční reporty o plnění servisní smlouvy, aben přehled informací o Vašich prostředích, jejich technickém stavu a využití, přehledu realizovaných činností a doporučených bodů k řešení, probírané formou individuální online konzultace.